درب سربی ریلی خدمات متنوع شرکت پرتو طب کسری

  • فوق سبک با توجه به نوع متریال مورد استفاده در ساخت دربها دارای قاب آلومنیومی دور لت درب برای استحکام بیشتر و هنگرهای مخصوص درب های با وزن بالا روان و مقاوم.
  • دارای موتور و ریل دانکر آلمان اورجینال و کنترل باکس ایتالیایی اورجینال دارای کیفیت بسیار بالا که با توجه به بالا بودن وزن دربها از کمترین میزان استهلاک و خرابی در درازمدت برخوردار است.
  • با تنوع رنگی بسیار بالا امکان هماهنگ سازی روکش درب با سایر دربها و یا استفاده از روکش استیل وقابلیت نصب شیشه سربی و ضربه گیر بر روی درب سربی
  • نصب درب سربی از بالا و عدم وجود ریل زمینی دارای امکان نصب ریموت اتوماتیک، چشمی، درب بازکن پایی با شلدینگ استاندارد و گواهی عدم نشت اشعه از مراجع ذی صلاح
  • ساخت ورودی استیل جهت شلدینگ صحیح و حفظ زیبایی ورودی درب های ریلی سربی وافزایش مقوامت دربرابر ضربات احتمالی دارای ۵ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • محصول فوق این قابلیت را دارد که به صورت ریلی اتوماتیک و ریلی دستی بسته به نوع کاربری آن عرضه گردد.

چه مواردی را باید در مورد درب سربی بدانیم؟

ناگفته پیداست که از درب سربی در چه جاهایی می توان استفاده کرد و ضریب ایمنی را بالا برد.در جاهایی مانند اتاق عمل، اتاق رادیولوژی، اتاق سی تی اسکن،اتاق آنژیوگرافی و البته در صنعت هسته ای که البته به موارد پزشکی می پردازد.اگر علاقمند به این موضوع هستید درباره درب سربی لولایی هم بخوانید.

از ویژگی های مهم درب های سربی کار شده توسط شرکت پرتو طب کسری این است که بر روی این دربها لایه ی مخصوصی بکار رفته است که آن را در برابر ضربه و خوردگی محافظت می کند.

بدیهی ست که درب های سربی باید ضد صدا و ضد آب باشند و تمام موارد حفاظتی رعایت شده باشد.درباره ضخامت درب ها هم، به این نکته اکتفا می کنیم که با توجه به نیاز و سفارش مشتری، وزن و اندازه مختلفی پیشنهاد می شود که هم استاندارد باشد و هم رضایت مشتری را در بر داشته باشد.

نمونه کارهای انجام شده در زمینه درب سربی ریلی

بیمارستان کیان تهران

 

درب سربی ریلی

مشتریبیمارستان کیان تهران
ایجاد توسطپرتو طب کسری
خدمات ارائه شدهدرب سربی ریلی

پروژه نما طب تهران میدان سپاه

 

درب سربی ریلی

مشترینما طب تهران
ایجاد توسطپرتو طب کسری
خدمات ارائه شدهدرب سربی ریلی

بیمارستان جوانرود

 

درب سربی ریلی

مشتری بیمارستان جوانرود
ایجاد توسطپرتو طب کسری
خدمات ارائه شدهدرب سربی ریلی

درب سربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
تماس با پرتو طب
پرتو طب کسری
همین الان سوالی داری بپرس